ἐν βιβλίῳ

Θεατρογραφίες | τεύχος 25

 

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ

Eugenio Barba: Απάντηση στον φίλο μου Gregorio Amicuzi

Ελεύθεροι στοχασμοί

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ

Συνέντευξη Μιχαήλ Μαρμαρινός 

Τέχνη και πραγματικότητα στον Μιχαήλ Μαρμαρινό

Μ. Μαρμαρινός: ο Έλληνας Κοσμοπολίτης

Η σκηνοθετική άποψη του Μιχαήλ Μαρμαρινού για το Αριστοφανι- κό Slapstick

Ο ρόλος και η λειτουργία του χορού στις παραστάσεις αρχαίας ελληνικής τραγωδίας που σκηνοθέτησε ο Μιχαήλ Μαρμαρινός

Μ. Μαρμαρινός: Αναζητώντας τα πρωταρχικά στοιχεία του θεάτρου

ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

H performance ως «ζωντανή» τελετουργία και ως ανθρωπολογία: Από τη θεωρία του V. Turner στην παραστατική «αλυσίδα» του J. Grotowski

1959: Μια σημαντική χρονιά για το θέατρο στο Φεστιβάλ Αθηνών

Από την ιστορία στον μύθο. Η παρουσία του Ευριπίδη στην αυλή του Αρχελάου

Η ανάπτυξη του ηχητικού θεάτρου στη Γερμανία: Το Original Hörspiel (1945-1965)

Πάθος και «ετερότητα» στην αρχαία τραγωδία: Οι Πέρσες του Θεά- τρου Τέχνης σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν (1965)

Το θέατρο του Γκέοργκ Μπύχνερ προάγγελος της νεωτερικότητας

Η σύνδεση του τραγικού και της ιστορίας: Tο ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη Δεν είναι ο Οιδίποδας

ΠΡΟΣΩΠΑ ΘΕΑΤΡΟΥ

Συνέντευξη με τον Σεργκέι Κοβαλέβιτς

Συνέντευξη με τον Ευριπίδη Λασκαρίδη

Μία συνάντηση με τον Λάκη Λαζόπουλο

Συνέντευξη με τον Adrian Frieling

ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟΥ

Μια «Βασίλισσα της ομορφιάς» ανάμεσά μας…

Φερνάντο Αραμπάλ: Γράμμα Αγάπης

Οι Στρατιώτες

ΕΠΙΜΕΤΡΟ

Το πάτωμα

Επικοινωνήστε μαζί μας!

  • Instagram
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon

info@envivlio.com

mob : 6944018135